РАСПАРАДАК ДНЯ
МАЛОДШАЙ РОЗНАЎЗРОСТАВАЙ ГРУПЫ
Час |
Працэсы жыццядзейнасці |
7.30 – 8.30 |
Прыем, гульні, ранішняя гімнастыка, Гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да снедання |
8.30 – 9.00 |
Снеданне. |
9.00 – 9.10 |
Гульні, падрыхтоўка да заняткаў |
9.10 – 10.15 9.10 – 9.25 9.25 – 9.35 9.35 – 9.50 9.50 – 10.00 10.00 – 10.15 |
Спецыяльна – арганізаваная дзейнасць: 1 – занятак (3-4г.) перапынак 2 – занятак (3-4г.) перапынак 3 – занятак (3-4г.). |
10.15 – 12.10 |
Падрыхтоўка да прагулкі. Прагулка на свежым паветры. |
12.10 – 12.20 |
Вяртанне з прагулкі, гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да абеду. |
12.20 – 12.50 |
Абед. |
12.50 – 15.00 |
Падрыхтоўка да сну. Сон. |
15.00 – 15.30 |
Паступовы пад’ем. Загартоўваючыя мерапрыемствы. Самастойная рухальная дзейнасць. Гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да полудня. |
15.30 – 15.50 |
Полудзень |
15.50 – 16.30 |
Гульні, самастоўная дзейнасць |
16.30 – 18.00 |
Падрыхтоўка да прагулкі. Прагулка. Адыход дзяцей дадому |
распАрАдАк дня
СТАРЭЙШАЙ РОЗНАЎЗРОСТАВАЙ ГРУПЫ
Час |
Працэсы жыццядзейнасці |
7.30 – 8.30 |
Прыем, агляд, дзяжурства, гульні, ранішняя гімнастыка. |
8.30 – 8.50 |
Падрыхтоўка да снедання. Снеданне. |
8.50 – 9.00 |
Гульні, падрыхтоўка да заняткаў |
9.00 – 10.50 9.00 – 9.25 9.00 – 9.30 9.30 – 9.40 9.40 – 10.05 9.40 – 10.10 10.10 – 10.20 10.20 – 10.45 10.20 – 10.50 |
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць: 1- ы занятак (5-6г.); 1-ы занятак (6-7г.); перапынак; 2-і занятак (5-6г.); 2-і занятак (6-7г.); перапынак; 3-і занятак (5-6г.) 3-і занятак (6-7г.). |
10.50 – 12.30 |
Падрыхтоўка да прагулкі. Прагулка на свежым паветры. Рухомыя гульні. Закальваючыя мерапрыемствы. |
12.30 – 12.40 |
Вяртанне з прагулкі. Гігіенічныя працэдуры. |
12.40 – 13.10 |
Абед. |
13.10 – 15.10 |
Падрыхтоўка да сну. Сон. |
15.10 – 15.45 |
Паступовы пад’ем. Гігіенічныя працэдуры, самастойная рухальная дзейнасць. |
15.45 – 16.05 |
Полудзень |
16.05 – 16.35 |
Гульні, заняткі, самастойная дзейнасць. |
16.35 – 16.45 |
Падрыхтоўка да прагулкі. |
16.45 – 18.00 |
Прагулка. Індывідуальная дзейнасць выхаванцаў. Работа з бацькамі. Гульні. Адыход дзяцей дадому |
Расклад
спецыяльна арганізаванай дзейнасці
выхаванцаў разноўроставай групы
(ад 3 да 5 гадоў)
на 2023/2024 навучальны год (2-е паўгоддзе)
Другая малодшая група |
Сярэдняя група |
||||||
ПАНЯДЗЕЛАК |
|||||||
1. Мастацкая літаратура (першы і трэці тыдзень) |
9.00-9.15 |
1. Мастацкая літаратура |
9.00-9.20 |
||||
2.Фізічная культура |
9.30-9.45 |
2.Фізічная культура |
9.30-9.50 |
||||
3. Мастацтва: выяўленчая дзейнасць (маляванне/ лепка) |
10.00-10.15 |
3.Мастацтва:выяўленчая дзейнасць(маляванне/лепка) |
10.00-10.20 |
||||
АЎТОРАК |
|||||||
1. Элементарныя матэматычныя ўяўленні |
9.00-9.15 |
1. Элементарныя матэматычныя ўяўленні |
9.00-9.20 |
||||
2.Музычная дзейнасць |
9.30-9.45 |
2. Музычная дзейнасць |
9.30-9.50 |
||||
3. Дзіця і прырода (другі і чацверты тыдзень) |
10.00-10.15 |
3. Дзіця і прырода |
10.00-10.20 |
||||
СЕРАДА |
|||||||
1. Дзіця і грамадства |
9.00-9.15 |
1. Дзіця і грамадства |
9.00-9.20 |
|
|||
2.Фізічная культура |
9.30-9.45 |
2.Фізічная культура |
9.30-9.50 |
|
|||
3. Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
10.00-10.15 |
3. Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
10.00-10.20 |
|
|||
ЧАЦВЕР |
|||||||
1.Развитие речи и культура речевого общения(первая и третья неделя) |
9.00-9.15 |
1. Развитие речи и культура речевого общения |
9.00-9.20 |
|
|||
2.Музычная дзейнасць |
9.30-9.45 |
2.Музычная дзейнасць |
9.30-9.50 |
|
|||
3.Выяўленчае мастацтва(аплікацыя/канструяванне) |
10.00-10.15 |
3.Выяўленчае мастацтва(аплікацыя/канструяванне) |
10.00-10.20 |
|
|||
ПЯТНІЦА |
|||||||
1. ----- |
9.00-9.15 |
1. Дзіця і грамадства |
9.00-9.20 |
|
|||
2.Фізічная культура(на свежым паветры) |
11.55-12.15 |
2.Фізічная культура(на свежым паветры) |
11.55-12.15 |
|
|||
Расклад
спецыяльна – арганізаванай дзейнасці
рознаўзроставай групы на 2023/2024 навучальны год
Панядзелак
№ |
Адукацыйныя галіны Узрост |
2-3 |
3-4 |
4-5 |
5-6 |
6-7 |
1 |
Дзіця і грамадства |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Развитие речи и культура речевого общения |
+/- |
+ |
+ |
+ |
|
3 |
Фізічная культура |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Аўторак
№ |
Адукацыйныя галіны Узрост |
2-3 |
3-4 |
4-5 |
5-6 |
6-7 |
1 |
Падрыхтоўка да навучання грамаце |
+ |
+ |
|||
2 |
Музычнае мастацтва |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Выяўленчае мастацтва (маляванне / лепка) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Серада
№ |
Адукацыйныя галіны Узрост |
2-3 |
3-4 |
4-5 |
5-6 |
6-7 |
1 |
Элементарныя матэматычныя ўяўленні |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Дзіця і грамадства |
+ |
+ |
+ |
||
3 |
Фізічная культура |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Чацвер
№ |
Адукацыйныя галіны Узрост |
2-3 |
3-4 |
4-5 |
5-6 |
6-7 |
1 |
Развіцце маўлення і культура маўленчых зносін |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Музычнае мастацтва |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Выяўленчае мастацтва (канструяванне / аплікацыя) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Пятніца
№ |
Адукацыйныя галіны Узрост |
2-3 |
3-4 |
4-5 |
5-6 |
6-7 |
1 |
Дзіця і прырода |
+/ - |
+/- |
+ |
+ |
+ |
2 |
Мастацкая літаратура |
+/ - |
+/- |
+ |
+ |
+ |
3 |
Фізічная культура |
+ |
+ |
+ |
+ |
Заўвагі: + - заняткі праводзяцца штотыднева;
+/ - заняткі праводзяцца 1 раз ў 2 тыдні.