вiзiтка дзяржаўнай установы адукацыі "Пціцкая сярэдняя школа"

ДЭВІЗ: Педагогіка павінна арыентавацца не на ўчарашні, а на заўтрашні дзень дзіцячага развіцця.
Мэты і задачы дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі “Пціцкая сярэдняя школа” на 2024/2025 навучальны год.
Мэта работы: забеспячэнне якасці адукацыі праз стварэнне ўмоў, якія гарантуюць навучэнцам комплекснае сацыяльнае і асобаснае развіццё.
Задачы:
- Павысіць якасць адукацыйнага працэсу праз развіццё функцыянальнай граматнасці навучэнцаў, удасканалення структурнага модуля "урок - факультатыўны занятак", рэалізацыі варыятыўнасці метадаў і прыёмаў у рабоце з высокаматываванымі навучэнцамі, узмацнення міжпрадметных сувязей пры вывучэнні вучэбных прадметаў шляхам выкарыстання ўсіх структурных кампанентаў дапрофільнай падрыхтоўкі.
- Стварыць умовы для павышэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па фарміраванні і развіцці функцыянальнай граматнасці навучэнцаў, рэалізацыі міжпрадметных сувязей, актуальных напрамкаў прафарыентацыйнай работы, прафілактыцы супрацьпраўных паводзін навучэнцаў і сямейнай неблаганадзейнасці.
3. Павышаць эфектыўнасць выхаваўчай работы з вучнямі праз:
- удасканаленне работы па ідэалагічным, грамадзянскім, патрыятычным і ваенна-патрыятычным выхаванні, духоўна-маральным выхаванні, фарміраванні здаровага ладу жыцця і прафілактыцы шкодных залежнасцей, арганізацыі ўзаемадзеяння з сям'ёй;
- развіццё кампетэнтнасцей навучэнцаў у сістэме ўзаемадзеяння ўстановы адукацыі і дзіцячых, маладзёжных грамадскіх аб'яднанняў: першаснай арганізацыі ГА «БРСМ», ГА «БРПА», школьнага самакіравання, валанцёрскага атрада, антынаркатычнага атрада;
- удасканаленне сістэмы аказання сацыяльна-псіхалагічнай і педагагічнай дапамогі навучэнцам і іх бацькам, ранняе выяўленне крызісных станаў непаўналетніх і сямейнага няшчасця;
- сістэму выхаваўчых мерапрыемстваў прававой накіраванасці, рэалізацыю праекта "ШАГ".
4. Удасканальваць умовы для бяспечнай жыццядзейнасці, захавання і ўмацавання здароўя навучэнцаў і выхаванцаў дашкольнай адукацыі.
5. Забяспечваць рознабаковае развіццё асобы выхаванцаў дашкольнай адукацыі у адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі; фарміраванне ў выхаванцаў кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да прадаўжэння адукацыі .
6. Садзейнічаць развіццю і ўмацаванню матэрыяльна-тэхнічнай, вучэбна-метадычнай базы і прадметнаразвіваючага асяроддзя ўстановы адукацыі праз актывізацыю работы пазабюджэтнай дзейнасці.
НАВУЧАННЕ І ВЫХАВАННЕ ЗДЗЯЙСНЯЮЦЬ 23 ПЕДАГОГІ І ВЫХАВАЛЬНІКІ